<strong>Benvenuti</strong> a bordo! Con Aleks a sinistra e Roberto a destra. Med otoki Beneške lagune naju je spremljal il capitano cane, po otokih pa biciclette. Še pogled na naš čoln z morske perspektive. Iz Mester preko otokov Benetke, Lido, Pellestrina in Chioggia ob obali Jadranskega morja, San Marina do Riminija. Andiamo! Oči požen. Delta reke Pad obsega veliko območje z malo cestami in naselji, a z mnogimi jezeri, močvirji in pretoki. Tu imajo živali svoj mir. Midva tudi. Kako izgleda konkretna situacija na zemljevidu, si oglejte na naslednji sliki. Nekaj metrov široki prehodi ali nasipi. Če ne bi imela podrobnih kart, bi lahko hitro zašla v slepi kanal. Poti niso označene. Občasno me je zaskrbelo ali bo na zemljevidu črtica preko vode tudi na terenu pomenila most? Na 10 km popolnoma ravni črti pa res težko zaideš. Lahko pa odstopiš. Če ne bi bilo obvestila, sploh ne bi čutila, da sva prestopila z zgornje polovice poloble v spodnjo polovico. M WC na desni, Ž WC levo v buš. Domnevam, da v notranjosti ni več toliko umazane industrije, da v morje ne steče več toliko »strupa« kot včasih. Neskončno širna polja in neskončno utrujena popotnika. Ko reka naraste, se vsi čolni zagozdijo pod most. Da bodo poti vmes tudi precej kozje, nisva predvidevala. Jutranja meditacija za lažje 2-urno kompresirano pakiranje prtljage. Na nasprotni strani prometne ceste zemljevid prikazuje pot, vendar je ta zaprta. Proprietà privata! Spoštovani gospod avtomat! Nehaj me spraševati za občinsko kartico, za ta ali oni bon, daj mi že karti za trajekt. Za sopotnika imam najraje kar/samo sina Aleksa. Ne komplicira, ne jamra in za njegova leta je zelo vzdržljiv. Lopov bi lažje ukradel hlod kot pa nanj 3-krat priklenjeni kolesi. Po vročinskem dnevu večerna idila na hladni plaži. Zasuk za 20° v desno. U-u. Idile konec. Buon giorno. Due panini per favore. 4. dan sva si vzela čas za adrenalinski počitek ... v Mirabilandiji. Vprašajte Aleksa, kaj mu je bilo na celotni šestdnevni turi najbolj všeč? Njegov odgovor: 1. i-Speed, 2. i-Speed, 3. i-Speed, 4. Katun vlakec, 5. Oil tower-prosti pad. In kaj je bilo Robiju najbolj všeč na 377 km dolgi turi? Robijev odgovor: 1. i-Speed, 2. i-Speed, 3. i-Speed, 4. Katun vlakec, 5. HotWheels kaskaderski avto šov. Do večera sva se v zabaviščnem parku dovolj spočila, da sva se lahko odpravila naprej. Samo nekaj km vožnje stran, zopet tišina in nikjer nobenega ... ... ampak i-Speed  ... hudoooo, res. Končno je Aleks po 250 km »iskanja« pri vaškem kuharju dobil željeni fritto misto, senza uovo, solo con farina... ... Robi pa pri luštnih branjevkah še frutta fresca. Kljub nadzorni kameri od dirkalnika ni ostalo veliko. Usesti pa se še da vanj. Lido di??? in Lido di...? Nepretrgoma si kilometre in kilometre sledijo turistični kraji, med seboj skoraj popolnoma enaki. Grand finale: vzpon z 0 m.n.v. na 750 m strmo vzpetino Republike San Marino (na sredini v ozadju). San Marino je najstarejša država na svetu. Ustanovili so jo leta 301. (vir: en.wikipedia.org/wiki/San_Marino) Po površini (61 km²) in številu prebivalstva (32.800) se uvršča med najmanjše države. Zato se je formula 1 - velika nagrada San Marina - dirkala v sosednji Italiji, v Imoli. Zvečer sva zdrvela v razvpiti Rimini, kjer sva kolesarski del ture končala. (vir: rimini-hotel.com) Za konec obema udeležencema še zadnjič zastavljamo vprašanje? Kaj je bilo naj...? iSpeeeeed! 6. dan: iz Riminija z vlakom do Mester na kosilo, s kolesi do letališča Marco Polo ter odhod domov.